Om at foretage en reklamation

Det er nemt at foretage en reklamation på dkvolt.dk. Her modtages du altid med en venlig tone. Reklamation kan ske på to måder. Enten ved at der skrives en besked via

Kontakt-formularen

med beskrivelse problemet. Har hvis du har taget billeder som skal sendes, skal der ske reklamation via en email som sendes til:

support@dkvolt.dk

Så bliver sagen behandlet og du bliver ringet op så vi kan tale hyggeligt om problemet.

Vær klar med følgende

– Ordrenummer
– Beskrivelse af problemet

Forbered dig med følgende

– Gerne nogle billeder som konkret viser problemet. Et billede viser altid meget hurtigt problemet. Et eller flere billeder af opsætningen og eventuelle ledninger samt labels med produkt-beskrivelser vil altid hurtigt kunne give forståelse og overblik.

Vigtigt med hyggelig samtale og god tone

Det er selvfølgeligt altid ubehageligt at foretage en reklamation, man kan ikke lide at skabe problemer, men sådan skal det ikke være.

Modtagelse og efterfølgende kontakt herfra vil altid blive foretaget i en hyggelig tone, der er bestemt ikke brug for andet, det er helt naturligt med fejl på produkter.

Det kan tage lidt tid før der svares

Når der er sendt en reklamation skal den først ses igennem og ordren skal hentes frem, dette tager tid og det er tid som skal tages ud af arbejdet med dagens ordre som ligger til behandling samme dag. Vær derfor lidt tolmodig og vær klar over, at der kan gå nogle dage inden der svares på en reklamation, men der skal nok blive svaret.