Altid nødvendigt at skrive en reklamation

Det er altid nødvendigt at foretage reklamationen skriftligt. Problemet skal beskrives i detaljer og der skal bruges dokumentation til regnskab sov. Da der er tale om elektriske produkter er det er vigtigt at give en god forklaring af opsætningen, dvs. hvor man satte ledninger og med hvilken spænding osv. Det kan være en god ide også at give et billede af opsætningen.

Derfor er det ikke muligt at ringe med en reklamation, den skal altid foretages skriftligt.

Om at foretage en reklamation

Det er nemt at foretage en reklamation på dkvolt.dk. Her modtages du altid med en venlig tone. Reklamation kan ske på to måder. Enten ved at der skrives en besked via kontakformularen. Men vær opmærksom på at altid at holde en god tone, det kan også godt tænkes at du har opsat produktet forkert.

Kontakt-formularen

Giv her en god beskrivelse af problemet. Har hvis du har taget billeder som skal sendes, skal der ske reklamation via en email som sendes til:

support@dkvolt.dk
Så bliver sagen behandlet og du bliver ringet op så vi kan tale hyggeligt om problemet.

Vær klar med følgende

– Ordrenummer
– Beskrivelse af problemet
– Gerne nogle billeder som konkret viser problemet. Et billede viser altid meget hurtigt problemet. Et eller flere billeder af opsætningen og eventuelle ledninger samt labels med produkt-beskrivelser vil altid hurtigt kunne give forståelse og overblik.

Det kan tage lidt tid før der svares

Når der er sendt en reklamation skal den først ses igennem og ordren skal hentes frem, dette tager tid, og det er tid som skal tages ud af arbejdet med dagens ordre som ligger til behandling samme dag. Vær derfor lidt tolmodig og vær klar over, at der kan gå nogle dage inden der svares på en reklamation, men der skal nok blive svaret.

Svar på reklamation

Ved modtagelse af reklamationen og efter behandlingen her hos dkvolt.dk bliver der enten skrevet eller ringet tilbage med svar, eller yderligere spørgsmål.